8 תשובות
נראה לי שאתה מבין לבד שממש לא. או שזה ספאם
nope.
שואל השאלה:
לא ספאם
לא ספאם
אנונימי
תאכל משהו ודחוף בבקשה זה מסוכן.
שואל השאלה:
אין לי כוח
אין לי כוח
אנונימי
בבקשה בבקשה, לפחות קצת. תקח כמה ירקות ושים גבינה על לחם ותאכל תאמין לי זה לא יהיה טוב אם לא תאכל
לא.תאכל עוד 91
לא אם תשאל אותי
באותו הנושא: