5 תשובות
אל תצבעייייייי
לדעתי פשוט תעשי קרה ארוך שורשים שחור או חום (זה מה שאני האיתי עושה אם היה מותר לי)
ורוד/כחול רויאל
בקצוות לדעתי יהיה לך ממש יפה אבל תלוי
ואם את מעדיפה לא צבעים כאלה את יכולה לצבוע ליותר כהה.. כמו שאמרתי זה תלוי את רוצה לצבוע את כל השיער או רק חלק ממנו?
יש לי ככ הרבה רעיונות
בקצוות לדעתי יהיה לך ממש יפה אבל תלוי
ואם את מעדיפה לא צבעים כאלה את יכולה לצבוע ליותר כהה.. כמו שאמרתי זה תלוי את רוצה לצבוע את כל השיער או רק חלק ממנו?
יש לי ככ הרבה רעיונות
שואל השאלה:
אם אני אצבע זה יהיה בקצוות או פס לא כל השיער
אם אני אצבע זה יהיה בקצוות או פס לא כל השיער
שואל השאלה:
חשבתי על משהו כזה
https://www.pinterest.com/pin/646899933973985167/
חשבתי על משהו כזה
https://www.pinterest.com/pin/646899933973985167/
באותו הנושא: