2 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו מטיילים בפארקים בערך בכל השכונה זה כבר נמאס למדתי אותה בעל פה כבר
גם נמאס ללכת ולדבר וללכת ולדבר וללכת ולדבר כמה אפשר? כבר אין לנו נושאי שיחה וזה יוצר מתח לא כיפי
אנחנו מטיילים בפארקים בערך בכל השכונה זה כבר נמאס למדתי אותה בעל פה כבר
גם נמאס ללכת ולדבר וללכת ולדבר וללכת ולדבר כמה אפשר? כבר אין לנו נושאי שיחה וזה יוצר מתח לא כיפי
אנונימית
שואל השאלה:
sm:)ing
אין לו את החדר שלו בגלל שסבתא שלו ישנה אצלו ובחדר שלי אין ממש מה לעשות והוא קטן ומשעמם.
אני מצד אחד רוצה לשמור על אמא שלי ומצד שני הוא חושב שזה מוגזם ושאני הבעיה שאנחנו לא יוצאים
הסברתי לו שזה בעיה רפואית והוא איכשהו הבין בערך אבל עדיין מבואס על זה
ונפגש עם ידידות וחברים אחרים ואיתי בקושי
אנחנו נפגשים כל שבוע בערך
sm:)ing
אין לו את החדר שלו בגלל שסבתא שלו ישנה אצלו ובחדר שלי אין ממש מה לעשות והוא קטן ומשעמם.
אני מצד אחד רוצה לשמור על אמא שלי ומצד שני הוא חושב שזה מוגזם ושאני הבעיה שאנחנו לא יוצאים
הסברתי לו שזה בעיה רפואית והוא איכשהו הבין בערך אבל עדיין מבואס על זה
ונפגש עם ידידות וחברים אחרים ואיתי בקושי
אנחנו נפגשים כל שבוע בערך
אנונימית
באותו הנושא: