5 תשובות
לא אבל יכול להיות שבגלל הקורונה היה יותר קל לפחות אצלי
לא יודעת איך זה כיום.. אבל לי זה היה סיוט
אני עברתי אותה בתקופת הקורונה כשהיו מלא הקלות, ובתקופה כזו היא לא כזאת נוראית, אבל יכול להיות שבתקופה בלי קורונה היא באמת ממש קשה ועמוסה כמו שאומרים. בכל מקרה, בין שהיא קשה ובין שהיא לא, בשלב מסוים תלמדי להסתדר עם הקושי והעומס של השנה הזו, תדעי להתאין את עצמך למצב ובסופו של דבר גם את תעברי אותה ועוד רבים יעברו אותה אחרייך. אין צורך להילחץ, זו בסך הכול עוד שנת לימודים בבית הספר, לא תואר שני או דוקטורט.
בהצלחה