13 תשובות
כן אפשר להחליף אבל לא ניתן לדעת בדיוק כמה אבקת אפייה תהיה מתוך הקמח ואם צריך להוסיף או להוריד מהאבקה
שואל השאלה:
מישהו יודע לחשב כמות מדוייקת?
מישהו יודע לחשב כמות מדוייקת?
אנונימית
שואל השאלה:
כי נגיד אני שמה חצי כוס קמח רגיל
ועוד כוס וחצי קמח תופח
כמה אבקת אפיה אני צריכה,אם בכלל,והאם זה יצא טוב?
כי נגיד אני שמה חצי כוס קמח רגיל
ועוד כוס וחצי קמח תופח
כמה אבקת אפיה אני צריכה,אם בכלל,והאם זה יצא טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה דחוף כי העוגיות להיום בערב לאירוע
אני צריכה דחוף כי העוגיות להיום בערב לאירוע
אנונימית
זה יצא סבבה אולי קצת פחות אוורירי אולי עדיף כבר להחליף את כל הקמח לקמח תופח אם את יכולה
שואל השאלה:
בוודאות? לא רוצה פשלות חחח
בוודאות? לא רוצה פשלות חחח
אנונימית
שואל השאלה:
מביך
מביך
אנונימית
לא בעצם תשאירי ככה (חצי כוס וכוס וחצי) תאמת שקשה לדעת בדיוק כי לא ניתן לדעת כמה אבקת אפייה יש בקמח בדיוק וכמו שאת יודעת אפייה זה דבר מאוד מדוייק
שואל השאלה:
נכון..איזה נאחסית אני חחח הייתי צריכה לבדוק לפני שיש לי קמח
נכון..איזה נאחסית אני חחח הייתי צריכה לבדוק לפני שיש לי קמח
אנונימית
לא נוררא יצא טעים בכול מקרה ואלי קצת עוגתי כזה אבל עדיין טעים
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
אעדכן
אעדכן
אנונימית