7 תשובות
זה סבבה לגמרי
תירשמי לו סבבה עם איזה לב אדום או משהו כזה אם את בעניין
שואל השאלה:
זה דייט,הוא אמר לי גם שהוא לא רוצה ללכת לעבודה ורצה להשאר איתי וכשהלך הביא לי נשיקה בלחי
זה דייט,הוא אמר לי גם שהוא לא רוצה ללכת לעבודה ורצה להשאר איתי וכשהלך הביא לי נשיקה בלחי
אנונימית
אז תכתבי את זה ותשלחי אפילו עם קריצה
תוסיפי אחרי חחח או משהו שלא ייראה רציני מדי
אבל רק אם שיצאתם זה היה דייט ולא סתם חברי
אבל רק אם שיצאתם זה היה דייט ולא סתם חברי
אולי לא הבנתי את הסיטואציה נכון אבל כן למה לא?
אם הוא לא מתכוון לזה ככה זה יכול להישמע גם כאילו כתבת את זה במובן ציני, אז זה טוב לדעתי
אם הוא לא מתכוון לזה ככה זה יכול להישמע גם כאילו כתבת את זה במובן ציני, אז זה טוב לדעתי
עדיף שלא, זה יהיה ממש מביך אם הוא יגיד שזה בכלל סתם יציאה
באותו הנושא: