6 תשובות
פשוט מתחילים לא לדבר איתה ולא להיפגש איתה
אומרים לה שהיא אגויסטית וזה מפריע לך בקשר ונמאס לך מלדבר איתה
מה שאני למדתי מלנתק קשר עם אנשים לא משנה מאיזה סיבה תעשי את זה בהדרגה
כי לחתוך ישר רק מוביל לדרמה
כי לחתוך ישר רק מוביל לדרמה
אנונימית
להזכיר לעצמך למה את עושה את זה. כבר הגעת למסקנה שאת צריכה לשמור על עצמך קודם כל, וזה מעולה, אבל אנשים כמו החברה הזו יכולים להיות מניפולטיביים ולבלבל אותך. אפילו תכתבי לעצמך איפשהו תזכורת למה בחרת לנתק ממנה קשר. אחרי זה פשוט תתחילי להתרחק, לא לענות להודעות, לא לקבוע מפגשים, להיות משעממת. תני לה לחשוב שהיא זו שמתרחקת ממך, וניצלת.
אנונימית
תגידי לה בלי יותר מידי רגשי
כנות זה חשוב
כנות זה חשוב
אממ מתרחקים לאט לאט ופחות מדברים איתה
באותו הנושא: