10 תשובות
אממ את אוהבת פאנפיקים?
יש לי על הייקיו, mdzs לארי וכו
שואל השאלה:
כן כן העיקר להתחיל לקרוא באנגלית
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא משהו בשפה גבוהה כזאת
אנונימית
סבבה דקה
הנה אחד
עוד אחד
סורי אין לי עוד אני כבר לא ממש קוראת בוואטפד
flowers from 1970
תודי לי אחר כך
בכיף :)
שואל השאלה:
תודה רבהה!!
אנונימית