2 תשובות
עשיתי סתימה ועקירה קטנה ביחד ואני זוכרת שלא כזה כאב לי
כאילו הסתימה 3/10
העקירה 5/10
באמת שלא כאב לי כי הרדימו לי את האזור
זה היה פשוט קצת לא נעים
עשו לי ניתוח שקשור לשיניים, שהוא די דומה לעקירה ברמת הכאב ובטיפול בו לאחר מכן, למרות שלא עקרו כלום. באותו היום זה 6/10, אבל יום אחרי זה זה כבר 2/10 וככה מעט דועך עד שזה מגיע ל0.
באמת לא משהו רציני