7 תשובות
מצטרפת לשאלה מחכה לתשובות
אנונימית
1 ספטמבר
ניראלי ב1 לאוקטובר, זאת דעתי.. מהסיבה שיש כל כך הרבה נדבקים ביום, כל כך הרבה שקשה לי להאמין שעד ספטמבר הארץ לא תקרוס.
זה לא משנה ככה או ככה 90% מספטמבר אנחנו בבית בגלל שיש חגים (כל כך הרבה חגים)
לדעתי יתחילו ב1 לספטמבר ואחרי יומיים או שלוש יבטלו את זה ויחזירו מתישהו באוקטובר
לא יודעים אין ממשלה דפוקה
מקווה באוקטובר