4 תשובות
מחכים קצת יותר מחמש שניות יערית
אנונימי
שואל השאלה:
די מה אתה אומר? ברצינות?
די מה אתה אומר? ברצינות?
שואל השאלה:
כן המטען עובד ויש סימן של הטענה ליד הסוללה אבל משום מה זה תקוע על 0%
כן המטען עובד ויש סימן של הטענה ליד הסוללה אבל משום מה זה תקוע על 0%
נסי לנקות טיפה לפעמים אין מגע טוב
תקני עם האצבע
תקני עם האצבע
באותו הנושא: