8 תשובות
please don't suck
אנונימי
לשמור את המחברות, כי אחר כך תהיה לך בגרות על החומר שאת לומדת ותוכלי להעזר במחברות עם החומר.
להשקיע ב 30%
להתחבר לאנשים
להנות
לקחת את הלימודים ברצינות אבל לדעת לאזן לימודים עם פעילויות אחרות
להקשיב בשיעורים
להשתתף
לתרגל
להשקיע
להראות רצינות
להתחיל כל עבודה ברגע שיש לך זמן ולא לדחות בשום פנים ואופן
לא להגיש כל עבודה ישר אלא לבדוק קודם את העבודה טריליון פעם עד שאת בטוחה במאה אחוז שהיא טובה
ללמוד לכל מבחן מינימום 4 ימים לפני
ובאמת להנות ולבלות ולרכוש חוויות

בהצלחה
אנונימי
קודם כל לחשוב איזה מעמד את רוצה שיהיה לך בכיתה איך את רוצה שיתייחסו אלייך ואז לחשוב איך תוכלי ליישם את זה.. (וכמובן ליישם; )
ללכת לאקסטרני ולהשיג פתור מצהל
אני עם התשובה של האנונימי השני
אני יותר צודק