9 תשובות
אני ממש נהנתי ממנה. זה מסוג הסדרות שאת רואה ואת יודעת מה יקרה אם זה מה שבא לך לכי על זה, אם לא אז תוותרי.
היא לא הסדרה הכי טובה שראיתי אבל היא ממש נחמדה
היא לא הסדרה הכי טובה שראיתי אבל היא ממש נחמדה
כן כן דחוף
כן יואו סדרה מושלמת
אחלה סדרה שבעולם
התחלתי היום אני בפרק 3 נראה טוב
כן
כן
לא תתחרטי
יש שם וויב כיף כזה
לא תתחרטי
יש שם וויב כיף כזה
וגם הרבה אקשן