8 תשובות
לעע
שום סיכוי.
לא אין סיכוי
תזכור שעכשיו יש לברסה את ממפיס וגם את אגוארו
שואל השאלה:
אני חושבת שישי סיכוי
ויאריאל יקחו
מה עם אתלטיקו?
ברור שיש סיכוי סיכוי מאוד טוב
ריאל חלשה לא פחות מברצלונה