6 תשובות
סליחה????? אני קיבלתי פתור מהצבא, ואני עושה שירות לאומי ותורמת למדינה בדיוק באותה המידה.
שואל השאלה:
יש כאלו שלא.
ויושבים בבית על משהו שבכלל לא קיים.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא כולם מקבלים פטור.
אנונימית
שואל השאלה:
כי צריך להתאמץ בשביל פטור אם אני לא דתייה/נשואה/בהריון/חולת נפש.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה להתגייס בשביל האנשים שלא.
על סיבות שהם בכוונה עושים כדי לא לשמור על המדינה.
אנונימית
הגיוני מאוד.
למה שתקבלי פטור סתם ככה?