4 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
אני באמצע שנה ב ואני לא מתחרטת על זה
בסופו של דבר זב המקום שהכי התאים לי בחיים ולתרום ולהיתרם עושה לי טוב למרות מה שהרבה אנשים אומרים
ממש לא מתחרטת עשיתי שנתיים וזה עיצב אותי ברמות ולמדתי המון
שנה
לא