5 תשובות
התאבדות זה הפתרון היחיד
לא להילחץ כי זאת באמת שנה סבבה רצח לא יודע למה אומרים שהיא כל כך נוראית
באמת שזה לא כזה מלחיץ רק צריך להשקיע
אני בין הילדות הכי לחוצות שיש, הייתי הכי בלחץ לגבי השנה הזאת כי כולם רק אמרו לי כמה שהשנה הזאת קשה אז ישר באתי בגישה שהשנה קשה ויהיה לי מאוד קשה. אל תבואי בגישה הזאת, זאת יכולה להיות שנה קשה ויכולה לבוא לך בסבבה, תלוי כמה תשקיעי ותקחי ברצינות את הלימודים, גם אם יש קשיים, תבואי בגישה חיובית זה כבר יפחית את הלחץ שתהיי בו, כי אם תבואי בגישה שלילית יהיו לך רק מחשבות שליליות על מה יקרה אם לא תצליחי או לא תעמדי בלחץ, ואז רק תכנסי יותר ללחץ.
במבט לאחור, את תראי שזאת הייתה שנה שהיא סבבה דווקא ולא כזאת קשה כמו שחשבת, נצלי את הזמן כדי ללמוד אבל גם כמתאפשר לך תנוחי וקחי לעצמך זמן מסוים בשביל עצמך, גם אם קשה אל תוותרי אף פעם, מדברת מניסיון, זה רק יעזור לך להתמודד עם הלחץ כי זה רק ידרבן אותך קדימה. לגבי הבגרויות תחשבי שזה מבחן רגיל, אל תבואי בלחץ שיהרוס לך הכל, הכי חשוב לנשום עמוק ולהרגע, הכל בסדר זה קטן עלייך ואת תראי איך בסוף תגידי לעצמך שזה לא היה נורא כמו שחשבת.
בהצלחה בכל מקרה 3>
במבט לאחור, את תראי שזאת הייתה שנה שהיא סבבה דווקא ולא כזאת קשה כמו שחשבת, נצלי את הזמן כדי ללמוד אבל גם כמתאפשר לך תנוחי וקחי לעצמך זמן מסוים בשביל עצמך, גם אם קשה אל תוותרי אף פעם, מדברת מניסיון, זה רק יעזור לך להתמודד עם הלחץ כי זה רק ידרבן אותך קדימה. לגבי הבגרויות תחשבי שזה מבחן רגיל, אל תבואי בלחץ שיהרוס לך הכל, הכי חשוב לנשום עמוק ולהרגע, הכל בסדר זה קטן עלייך ואת תראי איך בסוף תגידי לעצמך שזה לא היה נורא כמו שחשבת.
בהצלחה בכל מקרה 3>
אנונימית
^זאת שנה עמוסה אולי ולפעמים יהיו מצבי לחץ, אבל כל הקטע זה שצריך לדעת איך להתמודד במצבים כאלה, אני לפחות לא חושבת שיש בן אדם שלא יבוא בלחץ לגמרי, פשוט לא בלחץ מהסוג הזה שיכול להרוס ולפגוע באותו אדם.
לחץ אולי יהיה, אבל כל הקטע זה שצריך לדעת איך להתמודד איתו
לחץ אולי יהיה, אבל כל הקטע זה שצריך לדעת איך להתמודד איתו
אנונימית