6 תשובות
תעירי אותה פשוט
3 בצהריים
תעירי אותה או שתלכי הביתה
וואי איזה באסה אבל תעירי אותה ותגידי שאת רוצה ללכת
שואל השאלה:
^לא נעים לי, זאת פעם ראשונה שישנתי אצלה והלכנו לישון בשבע אז זה למה היא ישנה עד עכשיו אבל עדיין מוזר לי
אנונימית
תעירי אותה סיס