7 תשובות
תדבר איתו,נראלי זו סיבה מוצדקת
אני חושבת שכן יראו את זה בזווית לא סבבה,
יחשבו שאתה לא רציני כי רק התחלת לעבוד
אבל אין לך ברירה אחרת אלא להגיד לו שלא תוכל מחר להגיע..
יחשבו שאתה לא רציני כי רק התחלת לעבוד
אבל אין לך ברירה אחרת אלא להגיד לו שלא תוכל מחר להגיע..
אם ידעת שאתה נוסע בתאריך הזה כבר כשבאת לראיון העבודה/כשהודיעו לך שהתקבלת, היה עדיף שתגיד את זה מראש. אם זה איזה מקרה חירום משפחתי או משהו כזה, תגיד לבוס בתקווה שיבין, אבל זה באמת לא נראה כל כך טוב...
זה לא נראה ככ טוב שכבר באת ואתה הולך
מקווה שהבוס יבין
מקווה שהבוס יבין
הוא כנארה יחשוב שאתה לא רציני והוא יפטר אותך, בכל אופן בהצלחה לך
שואל השאלה:
חברים דיברתי איתו הכל בסדר
חברים דיברתי איתו הכל בסדר
אללה
בהצלחה בעבודה(;
בהצלחה בעבודה(;
באותו הנושא: