6 תשובות
לא, אין בעיה בזה לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
הכרתי משהו מהאינסטנגרם עכשיו והשיחה ממש זורמת, אבל אף פעם לא הייתה לו חברה וזה מוריד לי טיפה אבל מצד שני שחושבים על זה אז לא ממש מוריד כי שלא ישווה אותי אליה תמיד.. מה אתם אומרים לכם זה מוריד?
הכרתי משהו מהאינסטנגרם עכשיו והשיחה ממש זורמת, אבל אף פעם לא הייתה לו חברה וזה מוריד לי טיפה אבל מצד שני שחושבים על זה אז לא ממש מוריד כי שלא ישווה אותי אליה תמיד.. מה אתם אומרים לכם זה מוריד?
לדעתי יותר מעלה !
אנונימית
לא מוריד בכלל ,
מעלה אפילו
מעלה אפילו
לא
לא זה עדיף מאשר לשמוע את כל הסיפורים על אקסיות שלו
באותו הנושא: