6 תשובות
יש המון
זה כן מסוכן
יש להן בעיות אכילה/בורות בנושאי ירידה במשקל
זה כן מסוכן
יש להן בעיות אכילה/בורות בנושאי ירידה במשקל
צודק
זה מסוכן כן, לצערי יש המון אנשים שלא אוכלים מספיק היום וסופרים כל קלוריה /:
זה מסוכן כן, לצערי יש המון אנשים שלא אוכלים מספיק היום וסופרים כל קלוריה /:
שואל השאלה:
אבל למה לאכול כזה קצת? 500-700 ? זה ממש כלום
אבל למה לאכול כזה קצת? 500-700 ? זה ממש כלום
אנונימי
מקווה מאוד שההורים יודעים! ואם לא זה ממש ממש מזעזע, יכול לגרום לנזק בלתי הפיך, במיוחד אצל מיתבגרות, הגדילה תתדפק וחבל. :/
כן זה מסוכן ברמות
אני אוכלת פחות מ 100 ביום וזה בגלל הפרעת אכילה שלי יש לי אנורקסיה זה ממש מסוכן אני מודעת לזה אבל זה יותר מידי קשה כדי שאני אפסיק לפחות עכשיו
באותו הנושא: