4 תשובות
זה מעולה, 5 דק לקילומטר זה קצב שיא , באמת
שהייתי בכיתה ט היינו מוציאים שש דק לקילומטר אז אני חושבת שזה מעולה
שואל השאלה:
ול10 קמ יוצא לי בין 52-53 דק משתנה אני מנסה להשתפר היתי רץ גם חצי מרתון פעם ולאט לאט אחזור לזה
אנונימי
ךץ.
אנונימי