7 תשובות
שואל השאלה:
זה לא קשור^^ הוייב שלהם פשוט מלחיץ ממש וזה סוג מסויים של אנשים
אני לא מפחדת מאנשים שפשוט מתנגדים לחיסון
אנונימית
אם את בטוחה בעצמך ובעמדה שלך זה לא אמור לערער או להלחיץ אותך, ואם זה מצליח בכל זאת, אז תחשבי פעמיים על העמדה שלך
שואל השאלה:
מה אף פעם לא פגשת בן אדם קריפי בחיים שלך?
אנונימית
כן גם לי זה נותן וויב מלחיץ כזה
אני מחוסנת גם כן ב2 החיסונים ולא מתנגדת כי עובדה שלא קרה לי שום דבר
אני יודעת על אילו טיפוסים את מדברת ואני מבינה אותך אבל אני זוכרת שכשאני הייתי בעד החיסון שום דבר לא ממש הזיז אותי מדעתי עד שאני החלטתי לעשות מחקר משלי... עכשיו הם מפחידים אותי כי אני חושבת שהם צודקים ושנדפקתי כי התחסנתי כבר. אבל אז, לא פחדתי מהם בכלל... חשבתי הם סתם מטורללים.
היום אני מבינה אותם והם פשוט צודקים לדעתי...
גם אותי
כנראה שזה מפחיד אותך מסיבה עמוקה יותר, אולי עמוק בפנים את איפשהו מפחדת שהם צודקים.
אני אישית התחסנתי את שני החיסונים הראשונים ואחרי שחקרתי יותר בנושא התחרטתי ואני לא עושה שום חיסון נוסף.
אם צריך, בדיקת קורונה כל שבוע