31 תשובות
נור
נור
הילד!! שחקנית אהובה עליי זאת הזאתי ששיחקה שם את אקצה
שואל השאלה:
הילד אמא סדרה שלמות
שואל השאלה:
אני עכשיו רואה מריאם
אני בפרק אחד לפני האחרון
חורשת עליו בלי סוף אבל שיט זה מדכא אותי
הבור
השחקנים הכי אהובים עליי שם- יאמאץ ,וארטולו ויש עוד אבל הם הכי. חייבת לציין שראיתי המון סדרות טורקיות זאת הסדרה הטורקית הכי טובה שקיימת!!! ולא רק הטורקית, הכי טובה בעולם! אפילו ביוטיוב כתוב שזאת הסדרה הכי מצליחה בטורקיה. ממליצה בחום לראות
למישהו יש להמליץ על עוד סדרות בטורקית?
וואו קל חלומות בהקיץ הסדרה הכי טובה אבר וכמובן שהשחקנים שמשחקים שם הכי אהובים עלי ג'אן יאמן ודמט אוזדמיר יש בניהם כימיה מטורפת שזה מדהים וואו עם לא ראית פספסת כל כך הרבה
כן וואי אמאלה את תתמכרי בטירוף, סדרה מטורפת. תרשמי באתר סדרות כתוב על מה זה מדבר. מענין מאוד בחיים שלי לא אהבתי ככה סדרה, שווה כל דקה וכל רגע שראיתי מאוהבת בסדרה הזאת! צריך אבל לתת לזה הזדמנות ל3 פרקים הראשונים משם כבר הרמה עולה וכל פרק מתח
^נראה אולי אראה
שואל השאלה:
בטח שראיתי חלומות בהקיץ!!! ואני אכתוב את הסדרות שראיתי ומה הכי מומלץ
שואל השאלה:
ראיתי
חלומות בהקיץ הכלה מאיסטנבול אמא הילד איסטנבול האכזרית מריאם רוחות של אהבה אהבה להשכרה חולם עלייך מחיר התשוקה הקש על דלתי הבור אהבה אפלה אישה הים השחור הכתם ותתקשר לסוכן שלי
וזהו לא מכורה בכלל
אני לא בת ולא רואה סדרות טורקיות
אבל אמא שלי ואחותי רואות איסטנבול האכזרית, נראה סבבה
כן תמלצי בדיוק מחפשת סדרה טובה ממש קשה לי להתנתק מגאן ודמט כשחקנים ראיתי חלומות בהקיץ 3 פעמים מכורה אליהם קשות אז עכשיו התחלתי לראות (תכף גומרת חח גם חלומות בהקיץ גמרתי בשנייה) הגבר הלא נכון עם ג'אן ושזה יגמר אני לא יודעת מה לעשות!! אבל לאט ךאט מתנתקת מהם יאוו אני בוכה מעצמי בקיצור תמלצי על משהו בסגנון חלומות בהקיץ
שואלת השאלה את ראית את הסדרה הילד?
שואל השאלה:
@אנונימית אבל פצצה תראי הקש על דלתי
שואל השאלה:
ילדה הכי נחמדה בסטיפס כן ראיתי!
^ סדרה הכי מרגשת שראיתי לא מפסיקה לבכות מהסדרה הזאת
כול יום אני חורשת עליה אני רואה ביום איזה 5-7 פרקים אני לא מאמינה שכבר עוד שנייה סיימתי אוף זה מכניס אותי לדיכאון רצח:(
שואל השאלה:
נשבעת אמאלה אבל מריאם בכלל אני כל היום בוכה
שואל השאלה:
אני תמיד מסיימת סדרה בדיכאון ואז מתחילה עוד אחת וזה נגמר חח
אין על סדרות טורקיות! ושתביני אני בכלל לא בן אדם כזה שרואה סדרות טורקיות אבל ראיתי הילד ואמלה
זה פשוט התמכרות קשה
אל תגידי לי שאת לא היית בדיכאון מהסדרה הילד
שואל השאלה:
תקשיבי שאין על סדרות טורקיות באמת אני כל היום רואה ואין לזה תחליף ובטח שהייתי בדיכאון מהסדרה הילד אמא אחת בסדרות
לא הבנתי לכל הסדרות האלה יש רק סוף עצוב?
וואו יש לי צמרמורות מהסדרה הזאת באמת שזאת סדרה מצמררת
וואיי מריאם הייתה הסדרה הטורקית הראשונה שראיתי היא עצובה ממש ממש כל פרק בכיתי ויש שם סצנה ממש מזעזעת בץ דטדה שלי המליצה לי עך הסדרה ואמרה לי לדלג על הסצנה הזאת ממש רע ואמרתי יאוו מזה סדרות טורקיות כאלה רעות ועצובות כיאלו תמיד כולם צוחקים שמי שרואה ויוה היא גרושה משועממת וגם אחים שלי בהתחלה צחקו עד שהבינו שסדרטת טורקיות די השתלטו על ישראל חצי מבנות ישראל מכורות קשה אבך אז חברוץ שלי חפרו על חלומות בהקיץ וגם אנגל ברנס ואמרתי יאלה אני יראה פרק אחד על מה כולם מדברים ופשוט התאהבתי
תקשיבו באמת שברגע שתראו הבור, אתן תגידו איך לא ראיתי את זה עד היום. בעיני זה לא רואה אף סדרה טורקית. היא הכי טובה בפער הרמה שם גבוהה בטירוף !
חחח תקשיבו שיש לי רשימה כבר לעוד סדרות טורקיות אגב תודה שואלת השאלה
הוספתי אותם לרשימה אני רוצה ממש לראות חלומות בהקיץ ממש סיקרנת אותי אחרי זה אולי אראה גם מיראם
אמלה אבל איזו יפה אקצה