אני עולה לכיתה יא, לשנה של בגרויות וזה במתמטיקה אני 3 יחידות אז אני עוד איך שהוא מסתדרת באנגלית אני על הפנים אני לא מצליחה לקלוט את השפה הזאות לא משנה כמה סדרות ראיתי באנגלית וכמה שירים שאני שומעת באנגלית ואני מתרגמת אותם גם כלום לא עוזר לי לקלוט את השפה הזאות ואני לא יודעת מה לעשות, יש לי בגרויות באנגלית שנה הבאה ואני מפחדת! אני לא יודעת אנגלית ואני יעשה מלא מועדים שלא יצליחו תנו לי בבקשה רעיונות איך ללמוד!? מה לעשות? ואיך לדף זכור את השפה!?