4 תשובות
התחלתי עכשיו ללמוד חשבונאות ומערכות מידע, כרגע מרוצה מקווה שגם בהמשך בעז"ה
אני סטודנטית שנה ב לסיעוד וממש מרוצה:)
אני לומד ביולוגיה
מאוד מרוצה
אנונימי
אני בעתיד רוצה ללמוד קרימינולוגיה