9 תשובות
בכללי מזל קשת הם אנשים קשים ובעייתים
בכללי גברים הם אנשים קשים ובעייתים
כי זה נכון בדרך כלל, מזלות האש הם אלפא וגברים עוד יותר וזה שילוב קטלני
אנונימית
שואל השאלה:
^מה גברים מזל קשת עושים שהם בעייתים?
^מה גברים מזל קשת עושים שהם בעייתים?
אנונימית
אני מכירה רק את אבא שלי ועוד גבר קשת, בחיים עצמם הם לא אנשים מי יודע מה קשים, הם קלילים וזורמים, לוקחים את החיים באופטימיות, אבל בנישואים יש להם בעיות התחייבות והם לא 100% אבהיים. מה גם שאין טעם להתווכח עם קשת הם מיסיונרים בדעה שלהם ומתישים אותך בויכוח. אני לא מכלילה את כולם..
אנונימית
שואל השאלה:
^מה כאילו בוגדים ודברים כאלה??ולא אכפת להם מילדיהם??
^מה כאילו בוגדים ודברים כאלה??ולא אכפת להם מילדיהם??
אנונימית
לא אסור להכליל..אני מכירה רק 2, אל תתפסי אותי במילה שמעתי על קשתים שגם נשואים באושר ואוהבים את ילדהם..
אבא שלי בוגדני למשל אבל לא כולם, מכל מזל יש בוגדים
אבא שלי בוגדני למשל אבל לא כולם, מכל מזל יש בוגדים
אנונימית
שואל השאלה:
ומה הכוונה בעיית התחייבול ולא 100אחוז אבהיין
ומה הכוונה בעיית התחייבול ולא 100אחוז אבהיין
אנונימית
אני לא מכירה את כל הקשתים בעולם אני אומרת מאבא שלי מה שאני הבנתי..הוא בגד באמא שלי, ובכללי הוא אבא נורא. לא נורא בקטע שהוא מרושע הכוונה שמבחינתו הילדים אוויר וסתם נטל והוא רוצה חופש ולא משקיע בנו ולא כלום עד שצועקים עליו
אנונימית
באותו הנושא: