17 תשובות
אין פתרון קסם או תואר או שתתמודד.
אתה רציני? תתמודד.
אני ככ רוצה להיות במקום שלך יכשיו
אם אתה רוצה אתה יכול לעזור לי לסיים 5 יחל מתמטיקה
לך תהנה ותאתגר את עצמך בדברים יותר קשים כמו לימודי אוניברסיטה,
אין מה לעשות זה נגמר וצריך להשלים עם התקופה הטובה הזאת3>
וגם אתה יכול ללכת ולהיות מורה פרטי או מורה למתמטיקה
אין מה לעשות, אין משהו אחר.
לכל דבר יש התחלה חדשה, באיזשהו שלב בחיים שלך כן תצטרך להתחיל ללמוד לתואר. אז אם לא עכשיו, זה יקרה עוד שנה, ואם לא עוד שנה אז שנתיים...
גם כשסיימת חטיבה ועלית לתיכון, היה את המעבר הזה בחומר והקפיצה בחומר.
אתה לא חייב ללמוד בבת אחת כל כך הרבה, כי זה קשה. לאט לאט...לאט לאט לומדים ומתחילים לטפס על הסולם.

טיפ ממני -
לפני שאתה הולך ללימודים אקדמיים, עדיף לך רק קצת לעיין בבית על החומר, לנסות לעבור עליו צ'יק צ'ק, ואם אתה עדיין לא מבין, זה בסדר. כי אז כשהמרצה מעביר את השיעור, אז שיהיה לך איזשהו בסיס בראש, והחומר לא יהיה לך זר
נשבעץ שאני אשלם לך אם תעשה לי את העבודת קיץ
שואל השאלה:
מצטער אבל אני לא נהנה לפתור שאלות לאחרים.. אני אהבתי לפתור שאלות רק בשביל עצמי כל פעם שהיה מבחן

אבל עכשיו זה נגמר
אנונימי
הייתי צינית בחור^
אתה יכול לעשות שיעורים פרטיים או להיות סטודנט כזה בבית ספר שעוזר לתלמידים :) כל הכבוד לך הלוואי עליי לשמור על ה5 יחידות שלי
תואר ממש לא פי אלף יותר קשה, במיוחד אם אתה אוהב מתמטיקה. אם אתה עדיין מפחד מהקושי מציע לך לנסות לקחת קורסים באוניברסיטה הפתוחה
אנונימי
תהיה מורה פרטי
תגיד אנונימי נכון אתה yeet בסטיפס?
אנונימי
שואל השאלה:
^ אולי.
אנונימי
חחח.....
אנונימי
אתה יכול לעשות שיעורים פרטיים לתלמידית 5 יחידות בתיכון אני רק עולה לי עכשיו אבל אני משערת שאם היה לך קל וכיף שם בטח יש לך אחלה דרכים לפתור תרגילים ותוכל להעביר אותם הלאה זה גם סוג של סיפוק לדמת שעזרת למישהו
תעשה שיעורים פרטיים!!
גם כסף וגם אתה עושה מה שאתה אוהב.