7 תשובות
בתכלס סודאן היא מדינה ענקית.
אבל כרגע יש מלחמה.
אבל היא שווה טיול תאמת.
אבל כרגע יש מלחמה.
אבל היא שווה טיול תאמת.
^^ בסודן אין מלחמה יש באתיופיה מלחמה כבר כמעט שנה בתכלס טוב לגור באפריקה אבל לא כמו עכשיו ארהב וישראל שיש כאן הכל יש שם מחסור בכסף וקשה לגור שם בתור אתיופית
אנונימית
אי אפשר לגור שם. בגלל שיש שם הרבה אונסים, איכות החיים גרוע, מזג האוויר. חם שם כמו בתנור. כמעט 60 מעלות... על איכות החיים, אני פשוט אשתוק, כי המדינה ענייה עד השמיים. בקיצור, לא כדאי לחיות שם אם אתם רוצים חיים טובים ומאושרים. ואם אתם אוהבים את כל מה שאני רשמתי על המדינה הזאת, מדינה בשבילכם!
איכות חיים ביוב,
כל דבר עדיף על ישראל.
שואל השאלה:
בטח עדיף על ישראל, מה שתגיד
(בטעות נתתי לך פרח)
בטח עדיף על ישראל, מה שתגיד
(בטעות נתתי לך פרח)
אנונימית
עדיף על ישראל
באותו הנושא: