3 תשובות
גרה ברמת השרון
בת 14

אני לא מתה על העיר, זה רעש ואני פחות אוהבת
מעדיפה לגור במקום יותר שקט עם פחות אנשים
ירושלים, בן 17

ואני ממש אוהב את העיר הזאת, את זה שיש בה מקומות יפים ומרגיעים, את הרכבת הקלה (היא דבר מדהים) את זה שבכלום זמן אני יכול לבקר בכמה מהמקומות הכי קדושים בעולם
את זה שיש פה כמה מרכזי קניות, את השוק, את מרכז העיר, את הסינמה סיטי והיס פלאנט (שלמדתי שאני צריך להעריך שהם קיימים בירושלים לול), את הכנסת
מה שאני פחות אוהב: מחירים גבוהים, עיר מלוכלכת, הפלג הירושלמי
לא סובל עיר אני גר בעיר יצא לי לגור במושב יותר אוהב את המושב