7 תשובות
לא מכירה אבל לפי החוק מותר להתקעקע מגיל 16 בהצגת ת.ז ומתחת לגיל 16 אפשר עם אישור של הורה אחד
אפשר מגיל 16 ומשם לא בודקים גיל
אני בת 16 ולא ביקשו ממני תז כשעשיתי קעקוע עשיתי בlight house בחיפה
הדילוג על הפרח כאב לי בלב שתדע
שואל השאלה:
לא שמתי לב
אנונימי
יש בחולון סטודיו או שניים שהייתי קטנה לא היו מבקשים.. אני לא זוכרת את השם של המקום אבל זה לא משנה גם בעיר שלך ידלגו על שאלה של בן כמה אתה אם הם לא מטורללים מידי ואתה תבוא עם ביטחון
קח טיפ; ביטחון זה כוח ואפשר להשיג איתו דברים, הרבה דברים.
אנונימית
ופרח בבקשה על עזרתי תודה תודה
אנונימית