5 תשובות
בתיכון? או באוינבסיטה ?
בתיכון למדתי פסיכולוגיה ולא קשה פשטט זה מלאא חומר
שואל השאלה:
אני עולה לי אבל הפילוסופיה תתקיים באוניברסיטה וצא בתיכון שלי
אני עולה לי אבל הפילוסופיה תתקיים באוניברסיטה וצא בתיכון שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כולם ביחד ופילוסופיה אני לומדת באוניברסיטה^
כולם ביחד ופילוסופיה אני לומדת באוניברסיטה^
אנונימית
אם אתה לומד את כולם ביחד אז כן, אבל אחד מהם אז לא
אנונימי
באותו הנושא: