9 תשובות
מה הסיבה שנפרדתם אם תרשי לי לשאול
שואל השאלה:
תירוצים זה הסיבה
תירוצים זה הסיבה
אל פשוט אל
יש סיבה למה אקס הוא אקס אני מאמינה
רגש לא נעלם ברגל נכון
אבל לומדים להתרגל עד שזה משתחרר לגמרי, מניסיון, הייתי שם.
יש סיבה למה אקס הוא אקס אני מאמינה
רגש לא נעלם ברגל נכון
אבל לומדים להתרגל עד שזה משתחרר לגמרי, מניסיון, הייתי שם.
אני דווקא חולק על הדעות של האחרים פה ואם לא נפרדתם בגלל פגיעה אחד בשניה או בגידה או פשוט אי התאמה ונפרדתם בגלל איזה ריב אני חושב שאפשר עוד לתקן ושכן תשלחי לו הודעה
אל.
שום דבר טוב לא יצא מזה אני מבטיחה לך
ואם את עדיין רוצה לכתוב לכי על זה.
שום דבר טוב לא יצא מזה אני מבטיחה לך
ואם את עדיין רוצה לכתוב לכי על זה.
החולק דעות
אני חושבת שאם הוא מספיק גבר הוא לא יפוצץ הכל על ריב או אי הסכמה, מילא זה היה הפסקונת אבל צודק אין לדעת יכול להיות שהוא סתם חסר כוח..
אני חושבת שאם הוא מספיק גבר הוא לא יפוצץ הכל על ריב או אי הסכמה, מילא זה היה הפסקונת אבל צודק אין לדעת יכול להיות שהוא סתם חסר כוח..
נפרדתם מסיבה מסויימת רוב הסיכויים שאת רוצה אותו בחזרה זה כי זה מוכר לך וכי שכחת למה נפרדתם מלכתחילה אם זה לא עבד פעם ואתם אותם אנשים כאילו לא השתנתם זה כנראה לא יעבוד גם הפעם.
לא ממליצה,חזרתי כבר ככה פעם אחת. לא נגמר טוב
ואוסיף עוד משהו
אם זה באמת על פארש, לפרק חבילה ככה במהירות מעיד על בנאדם עד כמה הוא רצה אותך
אם זה באמת על פארש, לפרק חבילה ככה במהירות מעיד על בנאדם עד כמה הוא רצה אותך