7 תשובות
גל נקודתי עם חומצה סליצילית מעולהה
בדיוק יצא לי אתמול חצקון נוראי על האף אז אני מנסה עכשיו את הדבר הזה ששמים דבש על האף כל הלילה מחקרים אומרים שזה מצויין לחצקונים. עכשיו אני עם זה כבר איזה 3 שעות תשלחי הודעה בפרטי אם בא לך ואני אעדכן כשאני אקום אם זה עזר
כשיש לי חצקונים אני שמה עליהם סינטומצין
תעדכן גם אותי מושיקו
יא מושיקו לא שמתי לב שאתה גם פה
שלוםם
והורדתי את הפלסטר עם הדבש לפני 20 דקות זה לא עזר בכלל
אבל הייתי איתו רק איזה 5 שעות
והורדתי את הפלסטר עם הדבש לפני 20 דקות זה לא עזר בכלל
אבל הייתי איתו רק איזה 5 שעות
אני אומרת לכם - תשימו סינטומצין! זה באמת עוזר