5 תשובות
מה קורה או היי , דברים כאלה
שואל השאלה:
@אנונימית
זה מוזר מדי, קשה להוביל שיחה מ"היי מה קורה"
אנונימי
אם יש לכם שיעורי בית תשאל אותה אם היא יכולה לעזור לך
שואל השאלה:
כן זה טוב מה עוד
אנונימי
פנים אל פנים "תשמעי את לא מבינה, נדלקתי על איזו בחורה ממש יפה, אני צריך טיפ שלך
*היא שואלת עליה וכו', לרוב זה מה שקורה*
"האמת חשבתי פשוט להגיד לה שהיא בחורה ממש יפה ו אני רוצה אותה, מה את אומרת זה מספיק?"
*היא כנראה תתבייש או שפשוט תתעצבן קצת במידה ו היא עם רגשות אלייך"
"טוב תשמעי את ממש יפה ואני רוצה אותך"
- במידה ו לא הבנת אתה אומר לבחורה שאתה מדבר איתה שזאת היא
מפה לרוב זה זורם להמון צחוקים ו דיבורים נוספים, זה אישית עשיתי כמה פעמים פשוט ניסוח שונה עם כמה בחורות שהתחלתי איתן או ידידה שרציתי מעבר, זה משפט שלי ו אל תקחי קרדיט לעצמך, אני רציתי להיות קצת שנון, זה מה שעלה באותו רגע ש ראיתי מישהי בפארק.
קיצר אח, תעשה את זה עם ים ביטחון ולא עכשיו ביישן מת, עזוב הודעות יא ג'חנון דבר ככה פנים אל פנים, אתם צריכים להבין רגש באותו רגע, כן זורם לא זורם.