5 תשובות
מגניב ולא
אני חושבת שבכלל אחרי הפעם החמישית אנשים יפסיקו
עדיף לא לחשוב על זה
N.Y
זה לא יקרה. בסופו של דבר, נניח מקסימום עוד שנתיים, אנשים יבינו שיש עוד וירוס ואין מה לעשות.
אנונימית
זה לא יקרה,כי לא נגיע למצב הזה בגלל שהגוף שלנו לא יכול להכיל כל כך הרבה זריקות/חיסונים (תחשבו שהחיסונים האלה הם פחות מחצי שנה מהפעם הקודמת)תחשבו שבהנחה שלא רק שאדם צריך חיסין לקורונה הוא גם צריך טטנוס,כל הזריקות שמקבלים בלשכת גיוס,חיסונים כמו חצבת וכולי אז הגוף יהפוך לסוג של נרקומן עד שהמערכת החיסונית תקרוס...ובגלל זה אנשים עד היום היו נמנעים כמה שיותר מלקחת כדורים כל הזמן כשאין צורך בהם בשביל שהגוף לא יהיה תלותי באותן תרופות ובשביל שהמערכת החיסונית תוכל להתמודד לבד עם דברים

אם מה שכתבתי לא מובן תחבירית אני אנסה להסביר שוב