6 תשובות
להגיד להם שהחלטת להתבודד לחלוטין ושאתה לא רוצה קשר עם אנשים יותר
אנונימית
לא להתייחס אליהם הם כבר יבינו לבד
אנונימי
מפסיקים ליזום מפגשים, מפסיקים לשוחח אחד עם השני בוואטסאפ או בכל רשת חברתית אחרת...
ובגדול, כשאתה נמנע מלהגיע לפגישות, הקשר ביניכם מתרחק אוטומטית
ובגדול, כשאתה נמנע מלהגיע לפגישות, הקשר ביניכם מתרחק אוטומטית
תהיה מגעיל ופשוט אל תתקשר אליהם אל תשאל לשלומם ותמצא חברים חדשים. או שפשוט תגיד להם שאתה לא רוצה קשר איתם.
פשוט תהיה 100% אתה עבד לכל מי שאני מכירה עם אנשים שהוא לא אוהב
אנונימית
אנונימית ^^
הטעות הכי איומה, מובילה לריבים - זה להגיד למישהו שאתה רוצה לנתק איתו קשר. לא אומרים שום דבר, שיימנע מכל הצרות האלו, פשוט מנתקים. לפעמים יש מעשים שפועלים בלי לדבר
הטעות הכי איומה, מובילה לריבים - זה להגיד למישהו שאתה רוצה לנתק איתו קשר. לא אומרים שום דבר, שיימנע מכל הצרות האלו, פשוט מנתקים. לפעמים יש מעשים שפועלים בלי לדבר
באותו הנושא: