4 תשובות
כן ברור זה לא אותו טעם
שואל השאלה:
לוקח קצת לא הכל ואז זה פשוט ירגיש לו יותר חלש
אנונימי
תיקח קצת כדי שלא ירגיש כאילו לקחת מלא , תבדוק את הטעם בבקבוק לראות שזה רק יהיה יותר חלש וזהו
אל תוסיף מים כדי לך למזוג קצת ולא להוסיף תהיה בטוח שהוא לא חושב שאתה תשתה לו מהוויסקי רק במקרה שהיה חסר שליש הוא ישים לב
אנונימי