10 תשובות
כי ממתי חוגגים בתאריך העברי?
אנונימי
את הלועזי הם בטוח זוכרים ((:
שואל השאלה:
הם יודעים גם חפרתי להם אתמול..
רק כעסו עליי על החדר היום והמשיכו בחייהם
וחוגגים בלועזי אבל בקושי.. הם יודעים שלעברי יש חשיבות עבורי
הם יודעים גם חפרתי להם אתמול..
רק כעסו עליי על החדר היום והמשיכו בחייהם
וחוגגים בלועזי אבל בקושי.. הם יודעים שלעברי יש חשיבות עבורי
אנונימית
אצלנו גם אף פעם לא חוגגים עברי
תכלס את בת המצווה ובר המצווה חוגגים בתאריכים עבריים
אנונימית
מזל טוב !!
אבל תתעודדי:) המון מזל טוב ואושר ובריאות!
הם כאילו חוגגים לך בלועזי?
אם לא, אז לכי ותגידי להם שזה ממש לא יפה ככה לשכוח את היום הולדת שלך
אם לא, אז לכי ותגידי להם שזה ממש לא יפה ככה לשכוח את היום הולדת שלך
תגידי להם
בציניות איזה כייף שזכרתם תיומולדת שלי ותלכי לחדר
בציניות איזה כייף שזכרתם תיומולדת שלי ותלכי לחדר
גם אני לא הייתי שמה אף אחד לא חוגג יום הולדת עברי
אנונימית