7 תשובות
מדובר על בן זוג או סתם ידיד ?
טוב חיים/ מאמי/ נשמה
אנונימית
אבל אל תגזימי אם את רוצה שזה יגרום לו להתרגש תשתמשי בזה רק מידי פעם
שואל השאלה:
גם בני זוג, גם סתם דיבור/התכתבות
גם בני זוג, גם סתם דיבור/התכתבות
אנונימית
שואל השאלה:
"לך תדע" בכיףף עם האחוקי/אחינו/אחויה..
הבנתי כאן שבנים לא מתים על זה וזה מוזר להם, מהשאלה בחמות..
"לך תדע" בכיףף עם האחוקי/אחינו/אחויה..
הבנתי כאן שבנים לא מתים על זה וזה מוזר להם, מהשאלה בחמות..
אנונימית
אל תרשמי כל רגע חיים ונשמה ומאמי תשמרי אתזה למידי פעם
אני הקראשית שלי הייתה כותבת לי אתזה פעם בכמה זמן הלב שלי היה קופץ
לטובת הקשר תעשי אתזנ גם מידי פעם לא להגזים
בהצלחה ❤
אני הקראשית שלי הייתה כותבת לי אתזה פעם בכמה זמן הלב שלי היה קופץ
לטובת הקשר תעשי אתזנ גם מידי פעם לא להגזים
בהצלחה ❤
שואל השאלה:
מסכימה^
מסכימה^
אנונימית
באותו הנושא: