3 תשובות
לדעתי לא יפה ב-2 הצדדים הליקס
לא זה לא יפה התירס בשתי הצדדים.
מתחת לראשון שכבר יש לך זה מהמם.
מתחת לראשון שכבר יש לך זה מהמם.
לא,אישית אני חושבת שזה לא יפה בשני הצדדים
תנסי לשכנע אותה לעשות מתחת להליקס עגיל אחר
תנסי לשכנע אותה לעשות מתחת להליקס עגיל אחר
באותו הנושא: