4 תשובות
שואל השאלה:
לא זה פשוט ממש ממש כואב להוציא אותו
לא זה פשוט ממש ממש כואב להוציא אותו
אנונימית
שימי בפנים הרבה וזלין ותנסי לאט לאט.
כשניסיתי להכניס את העגיל כי הוא נפל הפריסר שלי אמר לי שוזילן עוזר. אולי גם במצב שלך זה יעזור
כשניסיתי להכניס את העגיל כי הוא נפל הפריסר שלי אמר לי שוזילן עוזר. אולי גם במצב שלך זה יעזור
שיטה שגיליתי
לוקחים מסיר איפור ושמים מחוץ לאף וקצת מבפנים וזה פשוט מחליק החוצה וזה גם עובד הפוך במידה ואת רוצה להכניס עגיל
לוקחים מסיר איפור ושמים מחוץ לאף וקצת מבפנים וזה פשוט מחליק החוצה וזה גם עובד הפוך במידה ואת רוצה להכניס עגיל
תלכי לפירסר
באותו הנושא: