18 תשובות
כי בדרכ אני הולך לישון עד 1
כואב לי הראש
חזרתי עכשיו מנתניה חמיתי ועליתי לבית תכך מקלחת ומחר ניגשים חעבודה על הבוקר
שואל השאלה:
סימפית קחי כדור שתי מים תלכי לישון תרגישיטוב❤
אנונימית
התרגלתי לישון באחת
שואל השאלה:
אני בתקופה לא קלה+דגל אדום חודשי מנסה לישון לא נרדמת
אנונימית
כן, כולם כועסים עליי שאני פחות בקשר איתם כי אני לומדת מלא
כי רק 12 בלילה ואנחנו בדרכ הולכים לישון ב3
אנונימית
למה? הכלצטוב?
כי עכשיו דיי מוקדם
אין לי חשק לישון
לא נרדמת ;(
עדכון
בדרך לקפלן לבדיקת mri חמישית
עוד מוקדם...
למה שלא יהיו ערים בשעה הזאת?
כי מוקדם עכשיו
חדש- מירב מיכאלי מגיעה גם לסטיפס
אני אצל בת דודה שלי ואני רואה sweet toth
שואל השאלה:
להב חד לא ככ בתקופה לא קלה ודגל אדום חודשי ואצלך הכל טוב?
אנונימית