6 תשובות
התשובה שלי היא התשובה שלך d:
כן אבל יש עוד כמה דברים שאני רוצה להספיק לפני שהוא מסתיים
נראלי שכן ;)
כן וגם לי יש עוד דברים שאני רוצה להספיק, אבל אכן זה היה חופש טוב
לא היו לי מטרות
וזה לא הרגיש בכלל כמו חופש
רק חודשיים של חרדות עד לבית ספר
לא, בקושי עשיתי משהו