13 תשובות
1
כי אחרי זה התחסנתי ולא הייתי צריכה
כי אחרי זה התחסנתי ולא הייתי צריכה
אחת :)
בדיקה אחת
ובשלישי שניה כי אני עושה בדיקה מהירה
ו3 בידודים
ובשלישי שניה כי אני עושה בדיקה מהירה
ו3 בידודים
4 בדיקות ובכולן הייתי שלילית
שואל השאלה:
רק אני כאן עברתי 5 בדיקות קורונה ובידוד 1
רק אני כאן עברתי 5 בדיקות קורונה ובידוד 1
לא עשיתי אפילו אחת וגם לא הייתי בבידוד אף פעם
אפס בדיקות ואף פעם לא הייתי בבידוד
חחח 0
עשיתי עשרות בדיקות קורונה
כל המשפחה שלי הייתה חולה חוץ ממני אז כשהם לא היו צריכים לעשות בדיקה אני הייתי צריך
כל המשפחה שלי הייתה חולה חוץ ממני אז כשהם לא היו צריכים לעשות בדיקה אני הייתי צריך
אף לא אחת
אנונימית
2 ובהם גם גיליתי שאני חולה
נראלי רק שתיים כי יש לי תו ירוק (מחלימה)
באותו הנושא: