3 תשובות
הכפר הירוק
זה תלוי במלגה
אנונימית
^ זה באמת פנימיה את יודעת
תלכי לכפר נוער זה עדיף מפנימיה
פנימיית גנות

סתם סתם אני מושפעת מאליפים

אין לי מושג