6 תשובות
הקליטה הסלולרית עלולה להשפיעה על מערכות הטיסה ובכך לשבש את פעולת ההמראה/הנחיתה.
אם הטלפון לא על מצב טיסה אז זה מפריע לטייסים בניווט כי זה קולט את הטלפון וגם בגלל שאנחנו בשמיים אז הטלפון יחפש רשת סלולרית ולא ימצא והסוללה תתרוקן.
זה יכול להשפיע על המטוס זה חדוב לשים
קוראים לזה מצב טיסה אז צריך לשים את זה בטיסה. מאוד פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
^וואלה מאמי, השאלה פה היא *מה זה עושה*.
אנונימית
זה היה ציניות למקרה שלא הבנת. תקלטו, חצי מהאנשים בסטיפס הם צ י נ י ם!
אנונימית