10 תשובות
אמ לט יודע מה להגיד על זה קצת מוזר עם הפרש הגילאים
שואל השאלה:
פשוט אני והוא הכי קרובים במשפחה והוא עובר דברים בדיוק כמו שאני עברתי בילדות לכן אני מרגישה שאנחנו קרובים ויש בינינן קשר יותר מכל המשפחה

אנונימי, למה מסכן? הוא גם אוהב אותי.
אנונימית
תלוי מה אתם עושים ביחד
זה הגיוני שזה יקרה. אבל עדיף תמיד שיהיה עוד חבר בתמונה, שהוא בגילך כי אולי יהיו דברים שתרצי לעשות בעתיד והוא לא יוכל כי הפער גילאים לא מאפשר..
נגיד הוא ילמד כשאת תהיי חופשיה ותרצי ללכת לאנשהו כשהוא לא יוכל..
אז עדיף שיהיה חבר גם בגיל שלך.
וגם כי לא תמיד אחים מסכימים על משהו.
בגיל יותר מאוחר בדיעבד הם יכולים לצחוק על זה.
אבל בגיל צעיר הם נוטים יותר להתווכח ולכן, אם הוא החבר היחיד אז תרגישי לבד.

עכשיו, לא אמרתי עד עכשיו שיש בזה רע. פשוט לא מומלץ שלא יהיו עוד..
שואל השאלה:
סתם כזה משחקים, רבים, מדברים, יוצאים לטיולים בעיר זהו לא משהו מיוחד
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי עוד חברים פשוט במשפחה יש הבדל ממש בין כולם ובין ביני לבינו
אנונימית
לא זה חמוד (((:
מסכן
אנונימי
לא, זה חמוד ובסדר גמור :)