3 תשובות
לדעתי סתם פייק אבל בעקרון הדיווח הוא שהוא לא רוצה להיות כינור שלישי עכשיו
הוא יהיה שחקן שקוף הוא ומסי מובילים תכדור בהתקפה אז זה אותו שחקן רק שמסי יותר טוב
והוא רוצה לבלוט לא להיסחב על ידי מסי
לא בהכרח.
החלום של אמבפה מגיל קטן זה לשחק בריאל מדריד. גם לפני שמסי הצטרף, הוא אמר את זה.

ודווקא בגלל שמסי הצטרף, אני חושב שהוא עושה בחירה חכמה ונכונה. אמבפה הוא עוד ילד ויש לו מלא פוטנציאל וברגע שהוא משחק עם אחד השחקנים הכי גדולים בהיסטוריה (אם לא הכי) ובמיוחד עם מעבר קבוצה כל כך מדובר וגדול- יכול לצאת פה מצב שהוא רק יהיה הצל שלו. עוד שחקן בקבוצה. אמבפה הוא כזה שצריך להיות "הכוכב" וזה מה שבעיניי יבנה לו ויפתח את הקריירה עוד בהמשך. אם הוא ישחק לצד מסי (ולמרות שזה יהיה מדהים) יכול להיות שההתפתחות העצמית בתור שחקן תיהרס לו. אם הוא ילך לריאל אני מאמין שהוא מאוד יתרום ויתקדם.
הכי חשוב שיהיה לשניהם בהצלחה ושאנחנו נהנה מכדורגל טוב (;