4 תשובות
במקומך הייתי הולך, במקום שסובלים, פשוט קמים והולכים.
הרבה הצלחה:)
הרבה הצלחה:)
כמו שאמרו מעליי תלוי כמה את צריכה את הכסף.. אם את מרגישה שאת יכולה לוותר על זה אולי עדיף שתוותרי. לא שווה לדעתי לסבול כל כך בחופש שלך ויהיה לך זמן לעבוד אחכ כל החיים שלך.. אבל שוב- תלוי בך ובכמה את צריכה כסף
שואל השאלה:
הכסף הוא לא דחוף לי.. זה נטו שיהיה לי בשביל הנאה וכזה
הכסף הוא לא דחוף לי.. זה נטו שיהיה לי בשביל הנאה וכזה
השאלה כמה דחוף לך הכסף?
באותו הנושא: